سفر به مالزی

مالزی کشوری زیبا در جنوب شرقی آسیا است که با طبیعت زیبا و فستیوال هایی که همه ساله برگزار می‌کند، گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است. کوالالامپور پایتخت این کشور و از شهرهای بزرگ و توریستی مالزی است. مالزی به دلیل نزدیکی به خط استوا دارای آب و هوایی استوایی است و از تنوع آب و هوایی چندانی برخوردار نیست. از دیگر ویژگی های مالزی، جنگل های منحصر به فرد و همیشه سبز آن است که گونه‌های گیاهی و جانوری متنوعی را در خود جای داده است. مالزی را کشور آفتاب، جنگل و آب و هوای شرجی می‌نامند و به همین جهت سواحل زیبای آن یکی از جاذبه های گردشگری مهم آن به شمار می‌آید. از آن جایی که مردم مالزی علاقه زیادی به خرید دارند این کشور دارای مراکز خرید متنوع بسیاری  است. برج دوقلوی پتروناس که در واقع نمادی از کوالالامپور است، مراکز خرید لوکسی را در خود جای داده و می‌توان معروف ترین برندها را در آن‌جا مشاهده کرد. از دیگر جاذبه های مالزی می توان به باغ پرندگان لنکاوی، پارک آبی سان وی، غار میمون‌ها، پوتراجایا و پارک شبانه روزی سافاری اشاره کرد. مالزی علاوه اینکه از مقاصد گردشگری مهم دنیاست، محبوبیت زیادی در میان ایرانیان نیز دارد و هر ساله عده زیادی تور مالزی را انتخاب می‌کنند.

سئو سایت گردشگری

چرا سئو سایت گردشگری؟

برای سئو در زمینه گردشگری لازم است تیم متخصصی روی سایت شما فعالیت کند. تیمی که علاوه بر آشنایی به تمامی پارامترهای روز گوگل با زمینه‌ی کاری شما نیز آشنا باشد. برای مثال اطلاع از اینکه در چه بازه‌ی زمانی کدام کلمات یا عبارات کلیدی بیشتر جستجو می‌شوند، می‌تواند نتایج به‌دست آمده از بهینه سازی سایت را برای آژانس گردشگری دگرگون کند. همچنین اگر تیم سئو از تغییرات روزانه الگوریتم‌ها و به‌روز رسانی‌های گوگل با خبر نباشد نمی‌تواند در زمان مناسب نتیجه‌ی مطلوب را اخذ نماید.

ارتقا رتبه آژانس گردشگری در گوگل

برای تمام کسانی که آژانس گردشگری دارند اهمیت حضور در دنیای مجازی بسیار روشن است. همچنین رقابت در این عرصه برای تمامی آژانس‌ها یکسان نیست چرا که برخی به واسطه‌ی قدمت و جایگاه خود در دنیای واقعی مشتریان ثابت خود را به سایت هدایت می‌کنند. اما نکته‌ی اصلی این است که حتی آژانس‌های مطرح نیز نیاز دارند برای فروش پکیج‌های خود و برای جذب مخاطب از برندسازی فراتر رفته و در عبارات کلیدی که نرخ تبدیل را افزایش می‌دهند نیز برای ارتقای رتبه سایت خود تلاش کنند.

اینکه آژانس گردشگری شما به ازای رتبه عبارات کلیدی‌اش در گوگل می‌تواند سرنوشت کسب و کار شما را دگرگون کند. اینکه در چه بازه‌ی زمانی کلمات کلیدی شما به رتبه مطلوب برسد، نیازمند بررسی دقیق است که با رصد کردن گزارشات گوگل و تحلیل صحیح و به موقع آن می‌توان نتایج شگفت انگیزی کسب کرد.

سئو 24 چه کاری برای شما انجام می دهد؟

در مرحله اول ساختار سایت شما بررسی و تمامی پارامترهای موثر در بالا آمدن سایت در گوگل تحلیل می‌شود. تیم سئو 24 در انتخاب عبارات کلیدی مناسب با نرخ تبدیل بالا به شما راهنمایی می‌دهد. همچنین با تعامل با تیم شما برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای بهبود رتبه سایت خواهد داشت.

تحلیل دوره‌ای بر اساس تغییر فصل‌ها، به روز رسانی الگوریتم های گوگل و تغییر استراتژی‌های آژانس نیز برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف پروژه صورت می‌گیرد.

 

سئو آژانس گردشگری، سئو سایت گردشگری

 

•    امکان مدیریت سئو وب سایت، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی
•    تبدیل سایت ریسپانسیو برای افزایش سرعت رتبه گیری در گوگل
•    امکان درج نام، توضیحات، تگ و دیگر عناصر مهم در سئو
•    بهبود رتبه سایت در گوگل برای کلمات کلیدی تعیین شده
•    گزارش بهبود رتبه سایت
•    سئو تورها بر اساس نام تور، مقصد تور، نوع هواپیما، کشور مقصد و ...
•    افزایش میزان فروش با افزایش رتبه سایت در گوگل


با سئو سایت گردشگری میزان رزرو تورهای مسافرتی و در واقع میزان فروش سایت خود را افزایش دهید.

اهمیت سئو سایت گردشگری

چرا سایتی که در زمینه گردشگری فعالیت می کند باید به سئو فکر کند؟

سئو سایت گردشگری رتبه بالاتری در گوگل و سایر موتورهای جستجو برای سایت شما به همراه خواهد داشت. با توجه به آن که سئو بر اساس کلمات کلیدی پر کاربرد انجام می‌شود هنگامی که کاربران به دنبال واژه‌های مرتبط با سایت شما، در گوگل جستجو کنند، سایت شما خواسته مخاطبان را برآورده خواهد کرد به این ترتیب شما می‌توانید مخاطبان بیشتری برای سایت خود جذب کرده و می‌توانید این مخاطبان را به‌راحتی به مشتریان دائمی سایت خود تبدیل کنید. برای مثال هنگامی که کاربران عبارت تور ترکیه را جستجو می‌کنند سایت شما در صفحه اول گوگل ظاهر شده و تمام کاربرانی که قصد مسافرت به ترکیه را دارند، به سایت شما مراجعه خواهند کرد.

امروزه بسیاری از کاربران از گوشی موبایل یا کامپیوتر شخصی برای پیدا کردن تور و مقصد گردشگری خود استفاده می‌کنند و حتی خرید انواع بلیط هم به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود و مبدا جستجوی اکثریت این افراد از موتور جستجوی گوگل است و از طرفی رقابت میان شرکت‌ها بسیار زیاد است و برای اینکه سهم بیشتری از بازار داشته باشید باید بتوانید از طریق سئو سایت گردشگری خود بیشترین میزان بازدید ارگانیک از گوگل را کسب کنید.

سئو رشد تجارت شما را ضمانت می کند

در یک سایت گردشگری می‌توان درآمد فراوانی از رزرو تورهای مسافرتی داخلی و خارجی کسب کرد. با سئو کردن سایت به‌صورت حرفه‌ای همواره در رتبه‌های بالا در گوگل خواهید بود و این موضوع باعث خواهد شد که شما همواره در دید مخاطبان علاقمند قرار داشته باشید. با توجه به اینکه سئو یک روند دائمی است، مثلاً در فصل نوروز تور ترکیه و هنگامی که نیاز ویزای صربستان لغو می‌شود، تور صربستان تقاضای بیشتری پیدا می‌کند و سایت شما نیز با توجه به این تغییرات همواره برای جدیدترین نیازهای مخاطبان در رتبه‌های بالای گوگل قرار خواهد داشت. این قضیه باعث می‌شود که سایت شما همواره در مسیر رشد قرار داشته باشد.
در بازاریابی دیجیتال برای سایت های گردشگری سئو یکی از عوامل مهم افزایش تعداد مخاطبان و مشتریان سایت است.

سئو محلی برای سایت های گردشگری

آیا سئو محلی برای سایت های گردشگری موثر است؟ برای پاسخ به این سوال از خود بپرسید که آیا کاربری ممکن است در گوگل واژه پرواز به عتبات عالیات از مشهد در نوروز یا تور ارزان استانبول از مشهد را جستجو کند. قطعاً در نوروز چنین واژه هایی بسیار زیاد جستجو می‌شوند. بنابراین اگر شما می‌توانید در یک منطقه جغرافیایی خاص خدمات گردشگری را ارائه دهید، سئو محلی می‌تواند برتری شما نسبت به رقبا باشد.
هنگام استفاده از سئو محلی حتماً محل شرکت خود را  در نقشه گوگل نیز ثبت کنید. این کار به کاربران کمک می‌کند که در موبایل و مپ به‌راحتی آدرس شما را یافته و برای رزرواسیون آفلاین به شما مراجعه کنند.


نکته: استفاده از schema information در صفحه اصلی سایت به افزایش نرخ کلیک سایت شما خواهد افزود.
نکته: آدرس و تلفن شرکت خود را در صفحه اصلی سایت و در دید کاربران قرار دهید.

نکته :گواهی و نمادهای اعتماد سازی برای مشتری را در معرض دید او قرار دهید.

سئو سایت گردشگری را چگونه ارتقاء دهید؟

یکی از موارد مهم در سئو سایت های گردشگری ایجاد عنوان و توضیحات مناسب و با توجه به واژه‌های کلیدی کاربران است. تحلیل درست کلمات کلیدی و ارائه یک راهکار سئو اصولی برای ماندگاری در رتبه‌های بالا برای پرکاربردترین کلمات کلیدی می‌تواند سئو سایت شما را به‌راحتی ارتقاء دهد.

دسته بندی و تگ گذاری در سئو سایت های گردشگری

در سایت های گردشگری کلمات کلیدی وجود دارد که خود دارای زیر بخش هستند. مثلا تور ترکیه می‌تواند دارای زیر شاخه مثل تور استانبول سه روزه و مانند آن باشد. دسته بندی و تگ گذاری در سایت های گردشگری باید براساس تحلیل کلمات کلیدی انجام شود. برای ایجاد دسته بندی و تگ‌ها در سایت گردشگری نکات زیر حیاتی است:
•    برای کلمات کلیدی مهم مانند نام شهرهای پربازدید در تورها صفحه فرود مناسب ایجاد کنید.
•    برای مناطق گردشگری صفحه فرود مجزا تهیه کنید.
•    برای هرکدام از صفحات ایجاد شده کلیه موارد سئو داخلی و سئو خارجی را رعایت کنید.
رعایت نکاتی مانند عناوین و محتوای منحصر به فرد در سایت های گردشگری بسیار حائز اهمیت است.

ایجاد صفحات فرود در سایت گردشگری

در سئو سایت گردشگری شما به صفحاتی نیاز دارید که همواره کاربران را با سایت شما در تعامل نگه دارد که به این صفحات در اصطلاح صفحه فرود یا Landing Page گفته می‌شود و شامل اطلاعات جامعی در مورد کلمه کلیدی شما است. اگر شما قصد دارید که توری به ترکیه ارائه دهید، ایجاد یک صفحه در بلاگ سایت و ارائه توضیحات در مورد شهرهای مختلف و آب و هوا و جاذبه‌های گردشگری و همچنین واحد پولی و هزینه‌های ضروری بسیار اهمیت دارد. توضیحاتی درباره آداب و رسوم مردم ترکیه و ریشه‌های آن نیز می‌تواند برخی کاربران را جذب کند.
شما باید در سایت خود در مخاطبان علاقه ایجاد کنید که تور مد نظر شما و مد نظر خودشان را تهیه کنند و این کار با ارائه اطلاعات در سایت میسر خواهد شد.
صفحات فرود باید از نظر سئو تمام اصول را رعایت کنند. تبلیغ محتوای تولید شده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

نکته : در حالت کلی بهتر است برای هر کلمه کلیدی یک صفحه فرود اختصاصی داشته باشید و آن صفحه را برای کلمه کلیدی مورد نظر بهینه سازی کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

اگر آژانس گردشگری دارید، همین حالا برای سئو سایتتان اقدام کنید

همانطور که می‌دانید در حال حاضر افراد برای انتخاب مقاصد گردشگری از گوگل استفاده می‌کنند، پس اگر در اینترنت فعال نیستید از همین امروز اقدام کنید. حتی اگر وبسایت شما برای دیده شدن در نتایج گوگل بهینه نیست می‌توانید سفارش سئو سایت گردشگری دهید و حتی همزمان نسبت به اقدامات سئو شروع کنید. کاربران اینترنت و اهمیت معرفی کسب و کار شما در دنیای مجازی روز به روز در حال افزایش است، پس فرصت را غنیمت بشمارید و هرچه سریع‌تر برای موفقیت دست به کار شوید.